90-tal VS 2000-tal


Kanske som märks har jag inte lyckats somna än ..
Detta börjar verkligen gå mig på nerverna.
Och har man inge bättre för sig så kan man ju alltid kolla igenom gamla kort
och jösses Amanda vilket klädmode haha ! Detta borde jag inte dela med mig men som
alla vet förändras modet som tur är men förhoppningsvis kommer aldrig detta tillbaka !


Kan inte fatta att jag gått igenom detta ?                Men detta ser ju förvånansvärt mycket bättre ut
Hela köret, Stora munktröjor, Jazzbyxor                underbara 2000-talet, tackar gudarna. Nu är det
och Buffalos was the shit ..                                   bara att hoppas att allt annat kommer tillbaka igen.
(Känns nästan som att svära, måste                      Modet har ju en tendens att byta riktning precis
bita mig själv i läppen..)                                       lagom tills folk börjat glömma.
VAD SJUTToN TÄNKTE MAN??                                Fast undrar om ca 20 år vad dom tänker om 
                                                                          dagens mode.. Jaja det är ju en senare fråga.


Kanske dags att försöka tvinga ihop ögonlocken lite kanske ..
Sweet dreams sötisar !

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, vilken deja-vu man fick när man såg kläderna .. hahah .. KRAM!

2009-10-25 @ 09:56:58
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0