Agata din skata



Where do I start ?
Ingen sömn för mig i natt, kanske inte så ovanligt på senare tid.
Det är som en förbannad tornado i huvudet, eftersom den som upptäcker en
tornado får döpa den så döper jag min till något så fint som Agata
(bara för att det låter som ragata). Nog sagt om det.

Har fått tvätta täcke och sängkläder i badkaret också för att den dumma
tvättmaskinen inte vill fungera och det inte finns några tvätt tider.
Lilla Fanny har hittat ett nytt favvo ställe att kissa på, framförallt när det är
nybäddat och mysigt. Mhm det tackar vi för.  3 ggr för att vara exakt.



Sen kommer vi till något annat som man gått och grubblat på,
vad kan då det vara ? Nuff Nuff sjukan såklart, vaccinera eller ej vaccinera ?
That is the question.
Jag har nog kommit till slutsatsen att jag EJ ska vaccinera mig, efter lite research så.
Fast det kommer jag väl få äta upp. Eftersom jag alltid tar fel om jag får en 50/50 chans.
Mm.. Jag får lita på mitt imunförsvar för en gångskull.

Nu blir det film för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0