Bloggvärlden what´s real and what´s not ?


Hur personlig kan man vara i sin blogg, hur långt kan man gå utan att blotta sig totalt.
Tycker personligen att man självklart ska bjuda på sig själv och dela med sig av vem man
är till en viss del. Personligen fastnar jag inte för bloggar som inte innehåller någon typ
av personlighet, då kan det lika gärna vara en veckotidning man sitter och bläddrar igenom.

Stötte på en blogg idag som VERKLIGEN var over the edge, visste nästan inte om jag skulle
läsa vidare efter första inlägget. Men som vanligt kan jag ju inte låta bli och det tjänar man ju
läsare på så antingen är det real och då tycker jag synd om stackarn, annars väldigt smart
av denne person. Man kan tolka som man vill. Hur många är real i bloggvärlden och hur många
vill tjäna läsare ? That´s the question.

Nu är det natti natt för i morgon kl 9 så drar vi från stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0