Carwash



Strax iväg för att tvätta lilla bilen, måste bli fin innan lite kort ska tas.
OBS ! Måste påpeka att jag märkt att det fattas en massa o:n i mina senaste inlägg
och detta beror då inte på att jag är dyslektiker utan att mitt o på tangentbordet
börjat att ge upp, fråga mig inte varför. Så man måste ta o:na med våld !
Ibland när man skriver snabba inlägg så trycks det inte tillräkligt hårt men det
får ni ha överseende med.

I kväll blir det tonfiskröra och baugette, finns inget bättre.
Nyttigt och gott och har längtat i att sätta tänderna i en sån i veckor.

Väldigt enkelt med ack så gott :

En burk tonfisk i vatten
2 st hackade ägg
Halv hackad gul lök
Sist men inte minst 3 msk majonäs.

Try it ! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

belv de någon bild från the Carwash som man hade önskemål om....... "blink blink"

2009-10-23 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0