Fake hair



Känner verkligen att det är dags att sätta i i löshåret nu, mitt hår är så kort och envist
det vill verkligen inte växa en enda mm känns det som.
Ska försöka fixa det innan födelsedan, eller så kanske man kan önska sig det i preset ? ;)
I år är nog första gången ever som jag kommit på en hel önskelista, annars brukar den
vara rätt så tom. Men ha inte detta år (kors i taket). så när någon frågar brukar det bli :
ehh ? ja vet inte, hitta på något ..

En så länge är har jag kommit på :

Presentkort på MUS (Make Up Store).
Parfymen Léaupar från Kenzo.
Nytt löshår.
Presentkort på Bianco.
Ny mobil (haha min banan håller inte längre)
Nån snygg (liten) axelväska
(va tvungen att skriva liten eftersom alla klagar på mina trunks till väskor)

Några utav sakerna som uppskattas mycket :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0