Fy fan för Sveriges sjukvård !


Just nu är jag bara så förbannad, Svenska läkare ska fan skämmas.
När ni inte ens kan ta erat jobb seriöst så säg upp er för fan.
Ja nu tycker ni säkerligen att jag generaliserar för fulla muggar och ja det kanske jag gör
men för mig är det så att jag ALDRIG stött på en läkare som tagit mig på allvar !
Äh gå hem och ta alvedon så blir det bra.
Vart uppskickad till oxbackens vårdcentral idag av sjukvårdsupplysningen pga av smärta i
bröstkorgen av all hosta. Det första jag får höra när jag kommer till receptionen är har du
feber och mitt svar blir jag vet inte, när jag sen kommer in till läkaren så frågar hon samma
sak och jag svarar samma sak igen att jag vet inte. Tar hon någon temp ? nej det gör hon
inte. Sen lyssnar hon på lungrna och hjärtat och allt låter bra, phuu va skönt.
Sen trycker hon där jag har ont och det känns som om ja ska svimma, då säger hon att
det är inte ovanligt att hosta sönder ett revben, sen går hon bara och det är tydligen
klart.. Jaha ? hostat sönder revbenen och sen då ? Hon var otroligt arrogant och spydig
och detta tog exakt 5 min och kostade mig mina sista 220 kr jag ägde.

Detta är inte acceptabelt !!

Så hostar jag så känns det som om någn sticker kniven i mig !
Ingen smärtstillning ingenting, alvedonen hjälper inte ens och jag är på så förbannat
jävla dåligt humör just nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0