Give me a pill ?



Lite film o pizza gjorde susen denna dag, lite frustrerad och irriterad ..
Tycker att låt mig sköta mitt..
Det finns något som heter finnas där för en, inte lägga sig i på fel sätt
och försöka sköta saker åt mig när ja själv inte vet .. Tack.

Nu blir det en limegrogg och sen skissa en tattoo som ska göras i morgon ..
En artist utan alkohol är en tom artist känner jag just nu.

Nej nu blev det deppigt, sorry .. Ja snart kommer 24 års dagen också ett förbannat
år närmare pensionen. Nej vet ni vad man är inte äldre än vad man gör sig och åldern
är verkligen bara en siffra !! Har en lapp med mål jag ska nå inna jag blir 25, så ett år
har jag på mig och det är inte omöjliga mål så önska mig lycka till. Varje gång ett mål är
avklarat så tänker jag skriva det i bloggen, det är exakt 6 punkter på listan.

Godnatt på er där ute i höstmörkret .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0