How stupid are you ?





Result: STUPID?!? STUPID!?! THAT is an understatement.
Man you such an idiot you should give up on trying to look cool.
You truely have done some stupid stuff.

Testet är från FB.
Klart det blir det resultatet när frågorna lyder som följer och jag svarade så här:
(Dock översätter jag nu från engelska som testet var på.)

Har du någonsin gått in i en dörr?: JA
Har du någonsin ramlat ner för en trappa?:
JA
Har du någonsin ramlat på väg upp för en trappa?:
JA
Har du någonsin gått in i en vägg?: JA
Har du försökt öppnat en dörr åt fel håll?:
JA
Har du någonsin hoppat från något som är högre än en meter?:
JA
Har du någonsin fått en elektrisk stöt?: JA
Har du någonsin stoppat metall (aluminium) i micron?:
NEJ
Har du någonsin kvävts av vatten?:
NEJ
Har du någonsin glömt vilket program du tittade på under tiden reklamen gick?: JA
Har du glömt något någon sa så fort dom sa det ?: NEJ
Tar det lång tid för dig att förstå skämt?:
NEJ
Har du någonsin slagit upp huvudet i ett bord när någon ropat ditt namn?:
NEJ
Har du någonsin blödigt utan att märka det?:
JA
Har du haft ett klädesplagg ut och in en hel dag utan att märka det?:
JA
Har du någonsin stoppat en gaffel i brödrosten?:
NEJ
Har du någonsin lekt med eld?:
JA
Har du någonsin råkat trampa på en plattång el Locktång?:
JA

Ursäkta mig nu men detta quiz antyder mer på om du är klumpig.
Inte om du är korkad eller inte. Men vi kan ju konstatera att klumpig är jag,
Det kommer ja nog tyvärr aldrig att växa ifrån.
Kanske inte så lite klumpig heller. Fast dom frågorna som
man svarade nej på är enligt mig frågor som mer lutar åt Korkad !

Nej nu blire natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0