Just one ordinary day

Ring ring bara du slog en signal, och nu är det matfråga igen.
Vad sjutton ska man koka ihop, finns ju nada i kylen och flera dagar kvar till pengar.
Det som finns i kylen följer som så:

Smör, Mjölk, Ketchup, Sambal olek, chilisås, ägg, en chili typ, senap.

Vad kan man göra med dett måntro ? Basvaror finns det gott om däremot.
Pasta, ris, couscous, burgul, quinoa, fullkornspasta osv.
Det riktigt märkbara i dessa svält tider är väl vikten, nere under 50 kg igen och
där har man inte varit på 3 år. Normalvikten under tre år har varit 55 kg.
Men nu har man halkat ner under igen.

Nog om mat, i morgon blir det att spackla "sovrum". Det värsta jag kan tänka mig är
att bredspackla, är så nojjig för att det ska bli fel och inte nog med det så blir det
mönstrad tapet. Mönsterpassning och jag går ej ihop. Ska försöka ta före/efter bilder
så ni hänger med i svängarna.


Kommentarer
Postat av: Lina

haha. Robin säger att han ALDRIG mer tänker tapetsera en tapet med mönsterpassning. Synd för han då, tänker jag. Vänta tills vi flyttar till hus, då jäklar ska han få se på mönssterpassning ;)

2009-10-13 @ 15:34:44
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0