Solid as a rock

Ber om ursäkt för lite kass uppdatering, but here Iam again.
Jag har äntligen kommit på det och har arbetat upp en jätte bra strategi nu.
Och nu jäklar ska det gå vägen (a hint, jag vet vad jag vill bli när jag blir stor).
Fast det handlar mer om hur jag ska ta mig dit och det har jag en super duper lösning
på och om det inte går vägen säger vi så har jag gjort en plan B ;)
Solid as a rock ! (ps vem/vilka sjunger så ?, klura på det ni ;)


I morgon blir det att fara upp till arlanda igen, redan gått en vecka och nu kommer
dom hem, jag bara hoppas att dom köpte huset ! Semester, Semester ! Yeaj !
Appropå semester, min Angie är på Rhodos. Lyckos. Själv vill jag bara tillbaka
till Thailand igen, snälla take me back !

Lite Jim Carrey muntrar alltid upp haha skrattar lika mycket varje gång !


Kommentarer
Postat av: Pj

ashford & simpson kanske :)

2009-10-05 @ 06:30:28
Postat av: Sofie

ja men visst! :) tacktack!

du vet inte hur jag ska bete mig för att piffa till bloggen lite, med bilder och texter på sidorna? :)

hoppas allt är bra! kram!

2009-10-05 @ 11:00:12
URL: http://sofiececilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0