AvledAvSvininfluensanIVästerås

Är det bara jag som tycker alla blir/är sjuka nu ?
Det andra dödsfallet i svininfluensan skedde idag...
gissa vart ? Jo i Västerås.




Jag tror jag är lite för nojjig, fast så har jag alltid varit,
men lite otäckt är det. Visserligen dör folk årligen av influensa
inte i dessa mängder men inte sjutton drar media upp det då ..
Nu när det handlar om panademi ja då sjutton skrivs det för livet.
Tycker dom kan ta och snabba på lite med vaccinet nu, fast många
kommer hinna åka på skiten iaf. Det är inte kul att veta att man ligger
i en av "riskzonerna" som dom kallar det ><
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa, hey by the way ..
Detta är 4:e inlägget på ett dygn, rekord ! haha.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du vet att omkring 1000 personer dör av flunsan varje år? (tror de e i sverige)

Hur många har dött i år?

Jag har haft det redan, de va sjukt drygt, men jag överlevde.

2009-09-03 @ 21:55:47
URL: http://attifrus.blogg.se/
Postat av: Tessan

Har ju också haft de , men överlevade.. ;) Hehe ! Så de kommer gå bra.

Du , lär ju höra av dig. Har fått nog.. Du vet vad ja pratar om. Pusss

2009-09-04 @ 11:55:39
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0