Barnuppfostran

Intressant med barnuppfostran ?
Tydligen inte speciellt för vissa som vill kalla sig föräldrar.
Vad är egentligen problemet ? Igår kom jag hem parkerade bilen,
plockade ur matkassarna och skulle bege mig mot trappen och ser 4 små
pojkar som diskuterar och sjåpar sig (5-8 år gamla). När jag hör vad dom diskuterar
och skriker ut över hela gården tror jag nästan att hakan droppa en aning mot marken.
Där står 4 små pojkar och skriker att dom ska KNULLA varandras mammor och pappor.
Folk var horor och cp:n och allt ni kan tänka er på denna jord.
Sen går det en äldre dam förbi och den ena pojken utbrister till dom andra att om
någon utav er knullar den där tanten så får ni 10 kr .. Men alltså hallå? Jag var verkligen
tvungen att bita mig i läppen för att inte gå fram och ta ett snack med dom.
Kan säga att damen gick från sköldpadda till hare (säger bara båtmotor).
Men hur långt får det gå, kan säga att hade det varit mitt barn så hade jag tvättat
munnen men såpa ordagrant. Inte så att jag menar att det ska vara katolik skole
strikt men det finns en gräns. Visst kan barn svära och så det hör till att lära och växa
upp och man inser att det är fel men detta kan jag understryka FEL !!!

Nu bär det snart iväg till pizza hut, nu ska jag banne mig unna mig en fet stor pizza!
Plånboken skriker men måste bara ha en såndära jätte mumsig onyttig sak ! ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Pj

Finns tydl alla sorters föräldrar men skulle ja höra min grabb säga nått sånt då jädrans vore rummet som på stenåldern för allt skulle ryka o inga kompisbesök på ett bra tag ....vart är moralen o uppfostran hos vissa föräldrar ..? nä give love and get love funkar ganska bra kan ja säga :)

2009-09-24 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0