MorningGlory

Godmorgon mina vänner !
Fortfarande vaken så detta lär lyckas ;) Klockan 13.00 är det tvätt tid som
gäller. Tvättkorgen är överföll + lite till, det är illa det. Känner mig ganska sparsam,
har tvättmaskin i lägenheten men den är endast för akuta saker. Duktig som
springer upp och ner för dessa mördartrappor.. jeeezez kom och prova om ni inte
har testat, har loosat ca: 2 kg sen flytten hit. Schysst. Gäller att hålla igång idag så
man inte somnar under dagen, annars lätt hänt.
Ikväll måste man ju bara kolla på Fråga Olle dokumentären, någon annan än jag
som känner igen tjejen som ska testa dildosarna ? haha tror bestämt vi gick på gidde
tillsammans. Världen är liten och skrämmande.
Har dragit ut på badet i hela 12 timmar nu, kanske dags att hoppa i plurret och kika
klart på filmen jag försökt med sisådär 5 ggr nu ! Haha hela filmhyllan är full med
halv tittade filmer, känns inte så värt att sätta sig o kolla klart alla filmerna, finns
väl en anledning att dom bara är halvkollade ... ?

Nej nu säger jag tjin tjing och hoppas ni får en underbar onsdag.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha... ja ibland blir jag så jävla förbannad....fårv ut ilskan riktigt ordentligt=) hahaha

... ja den dära jackan e riktigt snygg älskar den jag me=)



hmm.... tråkigt att hon tagit bort bloggen,varför har hon gjort det da?



kramar

2009-09-17 @ 19:49:57
URL: http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe...ja det är prisvärt med blogg...man får verkligen lätta på hjärtat... o jag som e så frispråkig av mig..kanske för mycket... men äsch bryr mig inte om människor=) hahaha



synd att hon tog bort den...tycker om att läsa andras bloggar!

2009-09-17 @ 23:06:55
URL: http://koppartrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0