My leg kind of way

En underbart lugn dag.
Doftar en massa goda dofter i lägenheten, inhandlade en massa doft krims
krams idag och kan bara rekomendera dessa ljus som förvandlas till aroma
oljor när dom tänds och dom luktar verkligen underbart !

Finns en ny doft (grön föpackning) det är den absoluta favoriten. Det enda negativa
jag kan komma med är att dom brinner upp kanske lite väl fort (brinntid ca: 2 tim).

Annars har dagen bestått av Storhandla, Sola (äntligen) och ett kanon bad
såhär mot kvällningen.
Tänkte visa från My leg kind of way ;)

 
Tips för torr hud: Tappa upp ett varmt bad, tillsätt mjölk och flytande honung.
Det fungerar verkligen ! ;)

På schemat i morgon : Handla lite stuff, äta bakpotatis som jag skjutit upp ett par dagar
och Sola lite mer  ;)

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Lina

du får akta dig för aggressiva höstgetingar efter honungsdoppet :D själv vågar jag knappt använda min milk and honey bodylotion innan dom små jävlarna frusit ihjäl (eller vad dom nu pysslar med på vintrarna)! :D

2009-09-23 @ 07:36:38
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0