NuffNuffOinkOink

NUFF NUFF haha nejdå.. Nu är man sjuk iallafall och snabbt gick det
också. Så helgen blir en kurera sig helg, med massa te, film,
det varma duntäcket och annat mys. Varit och handlat det
nödvändigaste idag, så man slipper dra sig upp ur soffan
snörvlandes för att det fattas något hemma. När jag va inne
på willys och skulle handla så satt det en tjej i kassan med snorpapper
i handen och snörvlandes och mitt kort ville inte fungera så
hon tog det snällt och gnuggar det mot tröjan och
sen andas hon på det och ger tillbaka och säger prova det nu,
Hmm .. Är man så sjuk så stanna hemma snälla !
Inte bara för sin egen skull men även för andras herregud människa.

Har hittat en utbildning jag är mycket intresserad av, informations möte
nästa vecka, detta ska bli grymt intressant :)

Mycket bollar i luften nu känner jag, men det kan ja ta ;)

Ha en nice helg nu med allt vad det innebär !



Kommentarer
Postat av: my

Wad för utbildning då?

2009-09-04 @ 18:37:50
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0