SJRBlirSJG

And she´s done It again !
För en liten stund sen så åkte jag till Statoil för att handla cigg och
på vägen hem så ser jag en liiiten ? , det var en blandning mellan
igelkott och iller (?). Så klart så gick det lite snabbt och hinner
bara se den lilla rackarn smyga sig fram över vägen, får möte så jag
kan liksom inte vejja och ja jag är inte van vid bilen än och tänkte
lite smart att kör jag precis över så hamnar han under bilen och
mellan däcken och förmodligen överlever,
jo hade fungerat om jag inte hade glömt bort min
kofångare som hänger max 5 sm ovan mark.. Dunk hördes det och ja
ni kan ju förstå resten, nu har jag så dåligt samvete för den lilla saken.
Vad det nu var för en liten varelse ?? Inte ett märke på bilen, men just nu
kvittar det.. Så istället för SJR (mitt gamla reg nr, S(andra)J(agar)R(ådjur)
så ska det nu vara SJG (G(nagare)....

Nu blir det bad och film. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0