Hälsning från sjukhuset

Tänkte jag skulle klottra ner några rader från mobilen så ni vet att jag lever, men det är knappt. Har lyckats åkt på något elakt litet magvirus som vägrar ge sig. Har inte ätit fast föda på över en vecka, dom har proppat i mig en massa dropp så snacka om att man var uttorkad. Kan bara säga att detta är det absolut värsta jag varit med om och håller tummarna konstant på att det ska bli bättre. SOOON!! Få se om man kanske lyckas peta i sig lite mat om en stund. Wish me luck. Bloggar mer när jag kommer hem igen. Kramisar

Kommentarer
Postat av: Putte

önskar du vore frisk !! krya på dig / kram

2010-04-17 @ 18:23:27
Postat av: Elin

Ush va hemskt! Kanske är det nått med din galla :O'

Du och jag ska äta pizza när du kommer hem!

2010-04-18 @ 03:28:02
URL: http://www,dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Dize

Gumman, har kontakt med Dennis så man får veta lite hur det är med dig men som han e säger han inte mkt.. TÄNKER PÅ DIG!! längtar tills vi ses igen.. massa krya på dig kramar från mig å missarna!!

2010-04-19 @ 18:18:36
Postat av: annso

Usch o fy, inte kul med sånt! hoppas du kryar på dig snart!

Ligger du på infektion? där ska jag kanske jobba i sommar! =D



Kram

2010-04-22 @ 10:51:06
URL: http://koppartrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0