Lätta lite på hjärtat

Har inga ord för hur mycket jag märkt vad folk går för dom senaste dagarna.
Tänker inte skriva ut för mycket i här, men lite måste jag få uttrycka mig.
Min mening har aldrig varit att såra denna person, han har betytt oerhört mycket och ligger
mig varmt om hjärtat. Kan verkligen inte styra över vad jag känner ..
Och hade inte förväntat mig något annat än reaktionen jag fick. Det får jag leva med.
Men ni andra ? Rena martyren .. Häxjakt rent utsagt.
Är det verkligen sant det som sagts så vet jag inte vad jag gör..

Just nu vill jag bara bort från Västerås.





Kommentarer
Postat av: Elin

Ush då.. vad har hänt egentligen? =(

2010-08-20 @ 19:02:06
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Dadolito

Johan är en stor bäbis Sandra, du gör bort dig

2010-08-25 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0