Sunday

Vart en riktig sovmorgon idag, inte direkt meningen men en viss Tessa tryckte av alarmen
vid 9 .. haha. Hon tyckte väl att vi skulle sova längre. Skulle verkligen behöva handla hem
en massa idag om jag inte ska leva på chips och popcorn närmaste framtiden. Har fixat ett
batteri till bilen också så nu kan man snart köra bil till affären, whoho haha.
Nu sitter man själv igen, Tessa & Pixie has left the building !
Kanske försöka göra något vettigt här hemma.






Känner ni inte igen mig längre ? (Väl valda ord)
Jag är precis samma person jag alltid varit, förstår inte riktigt varför det spekuleras.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha , ja saknaden av oss blev för stor ;)

2010-08-16 @ 12:13:06
Postat av: Karolina G

Hej! min sko e på plats 37! en av mina älvor med attityd på den! Rösta gärna!!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



/crasy-k



ps: den funderar jag åxå på å göra.. ;D

2010-08-24 @ 15:54:05
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0