Den fina lilla lappen




Snart dags att röra ihop första målet för dagen, jag e fan sämst på
att äta. Men men bättre sent än aldrig ;)
Jaha då har man fått klagomål idag då, lämnade Gucci hemma i dryga
45 min och när man kommer hem ligger det en lapp utanför ytterdörren :



Ok? Visst jag kan förstå att det låter men snälla någon.
Här har vi folk utan någon vidare hundvana, hon är valp hon är ynka
4 månader och börjar jag inte lära henne vara ensam nu så kommer
det bara att bli värre. Så här är det för ALLA som försöker lära sina hundar
att klara sig hemma ! Eftersom jag tillbringar i stort sätt hela mina dagar
hemma så passar jag på att lämna henne om jag ska fixa något snabbt ärende.
Och jag lämnar henne aldrig på sena kvällar eller nätter, så varför gnälla ?
Jag skulle kunna klaga på dom flesta i denna trappuppgång, vilket jag inte
gör för man får väl ge och ta ? men nee tydligen inte. Så mycket oljud
i denna trapp så ojoj även annat hyshpysh, men ta och gnäll till mimer nästa
gång eller kom upp när jag är hemma, för ingen avsändare fanns på lappen!
Tänker fortsätta lära henne så ni kan se fram emot mer skäll och gnäll ;)



Kommentarer
Postat av: Therese B

Bra där Sandra! Jag hejar på dig!!!

2010-02-18 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0