Huh?



Vad är det med nätet ? Äntligen kommer man in på bloggen efter 3 dagar
men då börjar allt annat att strula, väldigt märkligt.
Vad har hänt dom senaste dagarna då ? Vart ska man börja..
Läkare, möten, finnas till och sen bli bemött på osmidiga vis.
Jaja mitt liv i ett nötskal just nu känns det som. Jag är less på detta nu.
Jag tänker sluta bry mig för jag behöver mig själv mer än någonsin just nu, om
man någonsin ska ta sig ur detta! men allt känns som ett jävla stort djupt hål,
totalt utan botten. Jag hjälper och jag stöttar, MEN VEM fan stöttar mig ???!!!!

Kommentarer
Postat av: Mr B

Gumman........

2010-02-10 @ 01:32:08
Postat av: pj

Ido

2010-02-10 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0