Typiskt






Fy schölingen vilken åktur.
Obs detta är så min typiska otur, mitt sjätte sinne straffar mig.
Skulle vara snäll och vara sällis med DiselDoris när hon skulle ta en
liten biltur till sala för att plocka upp en vän. Funderade starkt på att
stanna hemma för det inte kändes helt ok, men följde snällt med.
Satt oss i räser volvon och drog mot sala och hämtade upp honom,
Påväg tillbaka till stan började bilen att göra ett släpande ljud (kallade det fint för
galon ljud!?, sämst på att förklara ljud) iallafall så vart det att dize ringde efter
hjälp och hjälp kom, tack bryngel. Efter mycket väntan, konstiga sätt att
roa sig på så var vi äntligen påväg igen, nu sitter jag äntligen här och är dö trött.
Inte vart det att komma i tid i säng ikväll inte, nänä..

Inte nog med det, något handikappad efter att kolla här är det nog ... PANG !
Ja ni kan nog lista ut vad som hände, fett blåmärke på låret och landade
med hela tyngden på armen som smällde till revbenen. AJ kan knappt andas
utan att det gör grymt ont !! Som sagt välkommen till min vardag ;)

Men nu blir det en dusch, en soffa och en film att somna till, godnatt mina vänner
och hoppas ni haft en bättre natt.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0