Platt som en pannkaka




Vad va det jag sa jag hamnade här igen..
Ätit min mumsiga pastasallad nu iaf, som dom säger på robinson : det knullar i munnen.
Pasta med massa creme fresh, avocado, gurka, purjolök, tomater och grillad kyckling!
Åh så gott det är !

Inte det minsta trött, kan inte tvinga mig till sömns heller..
Känns som om man har det sämst ibland, fast jag vet att det finns personer i min omgivning
som har det precis likadant om inte värre och det enda man kan göra är att finnas
till och hoppas detsamma tillbaka.
Men ibland vill man bara ge upp om jag ska vara ärlig.
Minns inte sist jag skrattade ordentligt, sådär så man får ont
i magen, så man nästan kiknar.
Jag minns inte om jag ska vara ärlig, allt för länge sedan.
Jag har tappat bort mig själv någonstans på vägen.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska hjälpa dig att hitta tillbaka gumman :D Lovar att försöka göra mitt bästa <3

2010-01-24 @ 08:14:01
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: mammi

Älskar dig,lilla hjärtat

kramis

2010-01-24 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0