Lördag



Nu har jag inhandlat senaste skvallerblaskan och massa gottigott så snart blir det
svullandes i soffan och kika på någon bra film.
Haft halsbränna i snart 2 veckors tid, direkt efter en måltid eller första tuggan rättare
sagt så är det igång.
Tack för tipset mot halsbränna, mineral vatten fungerar finfint ;)
Till alla er som väntar på tattoo tid så får jag nog inte sakerna förns i början på veckan
som kommer, hade hoppats på att dom skulle dyka upp i fredags men icke.
Så håll ut :)

Saknar mitt långa hår så det gör ont, det växer inte längre.
Gör aldrig rakpermanent, det förstör håret så otroligt.


Bild från 2008 då håret var långt ner på ryggen.
Suck!

Och Just ja min hemtele är typ ur funktion som vanligt.
Men håll ut.. Hatar telefoner sometimes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0