Onödigt ?



Har man tråkigt och inte kan sova so what the hell.
Rotat runt lite snabbt på google och hittade some nasty looking shoes:



Gooosh .. HAHA

Svårt för en skoälskare att förstå denna galenskap, vad tänker ni med?
Nyskapande, vidga vyerna ja jo jag tackar. haha.

Tom Dsquared och Nina Ricci kan göra misstag (bara mänskliga) ;)


(ser inte ens minsta bekvämt ut)

Nåja sen kommer vi till lite fler udda men jag gillar dom (ni får tycka vad ni vill)



Dom svarta gillas skarpt ! :D

Och nu till lite onödig men bisarr sko fakta

Har ni någon gång hört talas om Chinese foot binding ?
Var mycket vanligt förr men håller fortfarande i sig, som en korsett för foten (?????)
Jag får mest upp ett stort WHY ? i huvudet.




Förstår ni vad jag menar med WHY ?
Anyhow detta är SANT, skulle jag någonsin ljuga för er ?
Nej just det.


Detta är bara ett smakprov på hur tråkiga mina nätter kan vara
men säkert underhållande för någon ;)

Se ya later


Kommentarer
Postat av: Angelica

aj aj aj !!!!!

2010-01-15 @ 08:42:41
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0