Please let me sleep



Ganska less på sömnlösa nätter och sovandes på dagarna.
Personer som tror att jag gör det av ren vilja är så förbannat ute och cyklar.
Jo men förtusan det är jätte skoj att sitta och uggla hela nätterna och sitta
vaken tills det riktigt svider i ögonen. Jo ja tackar ja.
Tankar spinner totalt ur kontroll och hjärtat bultar, andningen är tung, svettningarna
kommer, vill ni prova att byta plats med mig för en natt ? Jag lovar att ni inte kommer
säga ett pip till. Inte ens sömntabletterna hjälper !!
Skulle göra vad som helst för en normal nattsömn.
Hela dagarna försvinner, så här har det varit i ca: 3 års tid men på senare tid har allt
bara förvärrats x 10. Det finns bidragande orsaker till det med.
Men nu vill jag sova !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0