Toapapper







Åh herregud ! Toa pappret är slut och bilen dränkt i snö och jag är lat.
Bra kombination ? haha..
Gucci klarade det bra att vara hemma själv undertiden matte mumsade
i sig pizza hut med familjen, tack :)
Lite kiss på golvet, måste till veterinären nu för nå typ av urinvägsinfektion
har hon nog garanterat. 750 kr för att stoppa en sticka i kiss och visar det
något kostar det ytterligare 1200 kr att skicka på analys !!? Jaha ..
Man skulle öppna veterinär klinik kanske, fina pengar.

I morgon ska jag kidnappa min lilla underbara mys syster och åka ner på stan
och käka semlor på chantals :)
Och hoppas på att min drivknut kan bli fixad på bilen, bara att smöra
för dennis då haha !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sandra gumman....gå den kvinnan jag går till,hon har 400 kr för undersökning + recept!! Mycket billigare än klinikerna!

2010-01-28 @ 19:16:06
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0