Hjälp till nu då !

Ok då ! Det va varmt idag, tack gode gud för det ^^
Ska aldrig mera kolla och förlita mig på smhi, det är tydligen helt meningslöst.
Brännboll på lördag då ! Vilka är på?, nu har jag pressen på mig att samla ihop
folk och styra upp det hela (mot min vilja dock) .. Så snälla hjälp mig med detta nu !
Vill ni vara med så hojta till och är det någon som har basebollträ så hojta ! Även
ett sånt där kärring trä som är platt för annars är det ingen ide att jag är med >< haha!
Och om någon vet en bra plats vi kan vara på för, förmodligen utgång efter ?
Äsch sämst på detta haha för det går aldrig som planerat :P

HJÄLP !!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha kärringträ! den gamla godingen ^^ Men den är hemskt användbar ibland *^^*

Jag kan tyvärr inte... ska sjunga på en jävla vigsel med kören... kul lördag haha

2010-07-29 @ 13:48:09
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0