Serviceyrke my ass

Förbannade klimakteriekossa på banken idag, skulle ner och sätta in pengar
på kontot för att kunna betala hyran som ännu inte är betald och när jag precis
ska gå in ställer hon sig vid dörren och säger att dom stänger, klockan va 5 i 3 !!
Då sa jag lite snällt (och desperat !!) snälla kan jag bara få kila in snabbt så jag
kan betala hyran, den måste betalas ASAP. Nej vi har stängt, STÄNGT !
Är klockan 5 i så ska man få komma in på banken och göra sitt ärende, det är klockan
3 man slutar släppa in ska det vara så svårt att vara lite tillmötesgående ?
Säg upp dig för något service yrke ska du då fan inte ha ! Problemet va ju att
i morgon åker man från stan kl 6 på morgonen och kan inte komma till någon bank!
Tröttsamt är bara förnamnet.
Fick det andra gjort iaf som tur va .. Fan va jag stressat dom senaste dagarna och jag
är så förbannat less på det, ska bli så skönt att komma bort denna vecka.

Bye Bye suckers !


En lite gladare Sandra från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0