Skräck

Skräck-oholic som jag är letar jag fortfarande efter den absoluta skräckisen.
Har fortfarande ej funnit den, hoppas på att göra det innom kort.
Det som absolut kryper under skinnet på mig är Clowner och buktalardockor
och en film har faktiskt lyckats få med detta, dead silence heter filmen.
Tyvärr är den ganka långdragen och det händer lite i början och lite i slutet men
i mitten i filmen är det risk för att man somnar. 

 
EN CLOWNBUKTALARDOCKA !!
Dock va det det enda i filmen om va lite spännande men samtidigt lite creapy.
Har ni någon riktigt bra skräckis så snälla skriv en kommentar, man kan ju ha
missat något sevärt. ^^


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är precis likadan!

Ska göra ett inlägg med mina 10 top kräckisar....

Första platsen är ännu inte satt! För den verkar inte finnas.... Gillade du Paranormal Activity?

Ska vi dra en spökkväll nån dag, du och jag Lindah?!

2010-07-23 @ 12:07:27
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0