Uttråkad



Nisse Pisse Päronpung .. ^^
Ungefär så här <------------------------------------------> uttråkad är jag nu.
Snart blir det pizza iaf, mmmm jummie!
Idag har jag absolut gjort så lite som möjligt på så lång tid som möjligt och det är
fantastiskt vad duktig jag är på det >< haha..
Men om det ska bli varmare imorgon MÅSTE jag ta mig till vattnet, har hunnit duschat
hela 2 ggr än sålänge idag och jag tror nästan att det blir en gång till ^^
Har tydligen inte varit såhär varmt i sverige på 16 år, det tackar och bockar vi för.
Så trött på att folk går runt och gnäller på värmen för regnar det så gnäller ni även på det.
Sluta gnälla ^^

Tjing på ett tag för nu blire pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0