KAOS



Why me ? varför händer det alltid mig ?
Kommer hem, kämpar med nyckeln i låset i typ 5 min, öppnar dörren, av med skorna,
sparkar tån i guccis jätte ben som hon hade placerat mitt på golvet vid ytterdörren,
hoppar av smärta och tappar balansen, pang på arslet.
Fan, Fan, huvudet bultar och dags att fixa mat. Två brännmärken senare är maten klar,
sätter mig och äter, telen ringer och lägger ifrån mig bestiken, när jag lägger på ser jag hur
ena köttbiten försvinner utom räckhåll och hamnar under badkaret där man hör smaskande.
Jaha går tillbaka till vardagsrummet och där står världens lyckligaste gucci och smaskar i sig
potatisgratäng. Huvudet bultar som sju svåra år och värktabletterna fungerar ej, looooovley !!


HAHAHAHA .. *snyft* HAHAHAHA...
What to do ?


Kommentarer
Postat av: Putte

Bara o gå o lägga sig o ladda för en bättre dag imorgon :) ta hand om dig...

2010-06-07 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0