Kvällen

Blev inga magplask idag, tiden räckte inte riktigt till !
Men det ska vara fint väder hela veckan så det hinner man nog med iaf och jag lovar
att det ska finnas bildbevis på det ! Annars är det väl ingen som tror mig XD
Sandra Badkrukan Larsson badar ? Haha yeah right ! ungefär något i den stilen.

Mötet idag var väldigt givande, slutade med att man hade en bauta hög med papper med
sig hem. Mindre roande kanske, hate paper work. Kommer bli mycket mer sånt framöver. ;)
I morgon ska jag försöka komma upp i tid och släpa arslet till bilen och åka runt och kolla
lite. Bara att hålla tummarna, skam den som ger sig.

Nu har jag inte tid med detta nu blir det makeover ala balkong ! ;)
Återkommer med bilder om inte minnet sviker!

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0