Star strucked

Hade toppen besök igår av fröken Ida. Tänk att det har gått flera år men ändå så känns det
som om tiden har stått still. Såklart så var hon här för att pina sig, enda jag duger till att pina
folk? hahaha nej skämt o sidor hade jätte trevligt igår.
Jag som trodde jag skulle få en lugn dag idag utan tattoos, men där hade jag tydligen fel.
Det är väl bara på:t igen haha. Ser verkligen fram emot att tatuera personen som kommer
i morgon, vi kan kalla henne den hemliga gästen ;)
Vem det är avslöjas såklart i morgon!

Har så många bollar i luften just nu, hoppas jag inte tappar dom ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman! du ska veta att oavsett nålar på kroppen eller inte, så skulle jag umgås med dig, det kändes som "igår" trots dessa säkert 8år som gått, vi har alltid haft mkt roligt och jag hoppas vi har många roliga minnen att även hämta :-) tack så väldigt mycket för din hjälp med stjärnorna som NU faktiskt ÄR stjärnor ;-) det var verkligen en SUPER trevlig dag igår! tack för att du gjorde mig riktigt GLAD :-) Kram sötis!

2010-06-01 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0