Varning för fjortis inägg

Shit va folk kryper under skinnet på en, det är dubbelmoral på dubbelmoral.
Ingenting har sagts men det görs och det är värre det. Kom för gudskull inte
och klaga på en när ni själva är tusen resor värre. Varför ens hålla på och
smutskasta varför inte bara finnas till som en vän ska göra? är det så komplicerat ?
Ibland undrar jag om jag är unik, ska inte höja mig själv till skyarna men helt ärligt
så avskyr jag beteendet hos sk vuxna människor. Gillar jag inte en person då märks
det, jag pratar aldrig illa om personer hur arg jag än är, och gillar jag inte en person
så umgås jag inte med den heller, är det så svårt ? Och man behöver inte prata konstant
för att veta att man är vänner, det vet man bara.. om det nu är real.
Svarar man inte i telefonen eller på sms så finns det ofta en anledning, men jag har
fortfarande en dörr med tillhörande ringklocka, ganska smart och latjo liten pryl som
man använder sig av för att få personen i fråga att resa arslet ur soffan och knata till dörren.
Prova det någon gång ;)

Jag vill inte ha mer klagomål, jag kan räkna på en hand hur många som besökt mig
sen jag flyttat hit, bott här i ett år. Så please give me a break !
Trött på att alltid komma springande, that´s it, take it or leave it ! ;)

Hahaha !
Nu lägger vi det bakom oss.


Kommentarer
Postat av: putte

behöver inte lägga utdetta me när man väl behöver sina VÄNNER vart finns dom då ? tro mig jag vet babe ...o du upp med hakan hela världen är full av potentiella sk vänner / PoK

2010-06-24 @ 17:47:33
Postat av: Angelica

Vem är det du syftar på i inlägget?

För jag känner precis som du nämligen.

Hoppas det inte är mig du klagar på,för i såfall vill jag gärna veta det!

Kramar!

2010-06-24 @ 21:48:26
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Elin

Like me? :O

2010-06-27 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0