Lyssna


Lyssna på denna, för er som inte vet så är det Elin och en vän till henne som har dubbat
denna scen från aladdin och när man lyssnar på denna och allt annat hon gjort så är
det helt obegripligt att hon inte kom vidare i idol igår. Det dom sa va att hon hade ett bra
låtval, fin röst och bra energi men att konkuransen var stenhård. Men vafan sluta låt en
massa pajasar gå vidare då som bara är där för att göra det lite "roligare" för att locka
tittare. Programet handlar väl om talanger och fantastiska sångare och musiker ?
Nej jag kommer nog bojkotta idol om elin inte går vidare i andra chansen!
Jag har alltid peppat och hållt tummarna för jag vet hur otroligt duktig hon är och
kommer fortsätta att göra det och jag vet att hon kommer lyckas på ett eller annat
sätt, med eller utan idol. Älskar dig tjejen ! :)

Seså lyssna nu och avgör själva !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0