Sjuk, bebis, myggbett


Tvärsjuk igen ..  Fan att det inte kan ge sig. Ring inte till mig för det är ingen ide för
jag kan inte prata. Konstigt att man blir så förbannat neggo ?! Knappast !
Kan fan inte ens svälja en alvedon .. Jippie !

Men fick något att glädjas åt iaf, Grattis till Angelica och Niklas som fick sin lilla Casper igår.
Så glad för eran skull !!

Första myggbettet har man fått också, än så länge blir man bara glad för då är
det iaf påväg åt rätt håll :)

Nu blir det att fortsätta kurera sig.

TJING !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste ses när du har blivit frisk igen gumman <3 Du ska veta att jag tänker på dig,kanske inte har hörtav mig så mycket till dig...men jag vill att du tar hand om dig.

Sen har jag själv haft mycket att göra. Men snart är det ändring på det. Du får dras med mig hela sommaren :D hi hi

2010-05-02 @ 06:53:59
URL: http://Http://angiethehappiest.blogg.se
Postat av: Lina

Myggbett?! är dom jävlarna redan framme?! ja, men då måste det ju vara sommar nu då ;)



2010-05-04 @ 12:24:38
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0