Vänskap ?

Vänner eller dolda fiender ?
Varför jag kallar det för dolda fiender är för att det representerar sk vänner whit an hidden
agenda. Tyvärr kommer man stöta på ett flertal i sitt liv, men det är bara rensa bort och
gå vidare. Det som svider är när man lyckats skapa en sk fin vänskap och sen få veta
i under tiden vad som händer i huvudet på personen. Det finns saker man bara inte gör i
en vänskap. Den gränsen har du nu gått över mer än en gång och du verkar lite besatt
i mitt tycke. Jag lägger inte all skuld på dig, men det är du som skulle vara min vän, trodde det
fanns något som kallas respekt, att respektera att jag inte gillar det du gör. Men det har du
enormt svårt att förstå verkar det som. Jag har få vänner jag verkligen litar på och håller
kär men det känns som om du inte platsar där längre. Känns som om detta är det enda och
sista sättet att nå dig på. Jag vet att mina vänner aldrig skulle göra det du just nu gör/gjort.
Just pga att man inte gör så för att dom har aningens mer vett i huvudet.
Det mest skrämmande att du förnekar your intensions så du tror dig själv. Men jag har sett
med egna ögon. Och det gör ont ska du veta och jag vet att att du kommer läsa detta
och jag hoppas verkligen att du tar åt dig av detta. Detta är inte vänskap för mig.
Hatar att skriva om sånt här i bloggen men somdagt det når ut.

Ha en underbar dag där ute nu alla sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0