Imse Vimse Spindel ..

Har letat i timmar efter ett enda papper som bara är puts väck, kan inte komma
till ro förns jag hittat det. Det är verkligen ingen höjdare att vara lika dement som jag.
Om jag inte hittar det så får det bli att kliva upp klockan 8 och ringa ett samtal vilket
inte alls är lockande just nu .. Söker vidare.

BTW här om kvällen fick man sig en äcklig överaskning .. Uuuuäck !!
En utav mina fobier satts på prov såklart ! Och nej jag är absolut inte botad efter
detta.. tvärt om!

Denna "lilla" filur besökte oss.. Den största och äckligaste svensson spindeln
jag någonsin sett .. Bilderna gör den inte rättvisa.
Den va gigantisk !!  Den är i ett stort IKEA glas.
Försöker verkligen få er att förstå storleken... INTE OK !

 

Vart sömn den natten trots detta ... Fast tankarna fanns ju, finns det fler ??


Kommentarer
Postat av: Angelica

JÄÄÄÄÄVLAR jag ska inte bo hos dig ser jag :/

2010-09-20 @ 07:31:09
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Elin

fyfan thats huge!

2010-09-20 @ 13:40:32
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0