Sick and tierd

Usch vilken hemsk dag .. illamående var namnet och det namnet har jag tröttnat på.
Har inte fått i mig något att äta på hela dagen, helt och totalt orkeslös..
Man hör allt och alla säga att det går över, det kommer snart att gå över.
Kommer det verkligen att göra det någon gång ? Känns inte så. Man känner sig helt
totalt bläää... Känner att jag måste äta något för magen kniper sig, men det går bara inte.

Sick and tierd of this !

Känns verkligen som om man inte kan njuta av graviditeten som man vill kunna göra.
Snälla snälla låt det gå över nu ...


______________________________________________________________________________

Sitter och tittar på lite kort för att fördriva tiden lite tills baby kommer hem
och titta vad jag hitta ;)


Haha.. innan det va vi och jag fortfarande hade "lilla" Moa.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!!

Jag lovar att det går över även om det inte känns så. Under mina 2 graviditeter så var början hemsk. Man måste så jäkla illa 24 timmar om dygnet. Men till slut så fick jag äta lerigan då gick det lite över. Men det finns massa andra saker man kan oxså prova på.

Hoppas att det är annars bra med er? och hur är det med Gucci? kram

2011-08-17 @ 16:08:12
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/
Postat av: Larsson

Whatta hell babe, det där kan inte va jag!!! Måste vart jätteprutt den gången... ;)

2011-08-17 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0