Julbord med jobbet

Nyss hemkommen från work, strax vänta in lite besök.
Julbord med jobbet idag, hoppas min rygg vill idag och inte känner att den ska göra mig
sängliggandes! För det skulle vara trevligt att få komma ut och käka lite gott.





Måste köpa fler flyttkartonger för tro det eller ej så har vi snart packat hela 10 st ;)
Känns skönt att kunna få bort saker, hatar verkligen att vara ute i sista min.
Hoppas bara nu på att vi kanske kan få tillträde lite tidigare för att bara lassa av lite
i förväg.

Hoppas ni har en bra Onsdag !


Kommentarer
Postat av: My

Vi har X antal IKEA-kassar om du typ vill packa böcker och sånt i det så kan du få låna dom? =*

2011-12-07 @ 13:06:41
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Ååååh, önskar att jag också fick gå på julbord, men jag är väl inte välkommen än :( Är väl för ny på jobbet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0