Min Rygg is killing me

Holy macaroni ! Min rygg går av på mitten snart ..
Fullt upp hela tiden och hjärnan är en enda sörja ! Har kopplat in mäklare nu när
det gäller våran lägenhet, med den andra är i stort sätt allt klart. Jobbet sliter på
en om dagarna, framförallt när kroppen mår som den gör. Måste börja packa, lite
har man hunnit komma igång med, sen är det en massa planering med flytt och
renovering, känns som om man aldrig kan fokusera på graviditeten. Känns som
om man missar massor av tid, vill ju bara njuta av något som man längtat efter.
Nu har jag fått klagat av mig lite.
Julskinkan står i ugnen, ska packa lite till, ikväll är det en visning på lägenheten.
Somsagt det är mycket nu.
Hoppas ni andra har det lite mer rofyllt !

Några bilder, v 29.


Nu har man än så länge gått upp 12 kg, så undrar vad man stannar på när det
är dags, den som lever får se ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0