The pregnant body

The pragnant body.
Har alltid tyckt att gravida kvinnor är vackra, det liksom bara lyser om dom.
Den vackra stooora magen och allt därtill !




Ja visst det gäller nog bara alla andra ;) haha.
Min kropp har börjat utveckla saker jag inte riktigt hade räknat med.
För det första har det börjat poppa upp celluliter ! Ja celluliter !!?? Lår och rumpa.
Har fått världens fjunigaste mage och inga skor passar.
Så trooo mig att det blir zumba hemma om några månader, allt ska bort !
Gone baby gooone !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är jätte fin!!! Tänk att du bär ditt eget barn, så klart kroppen får ta lite stryk, men de tror jag nog är värt när den kommer ut :) Träna har man ju all tid i världen att göra sen, bara glöden som behövs! Lycka till!

2011-12-07 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0