Förbannades jä*la he***tes jä*la skit dag !!

Finns 3 saker jag vill kräkas på just nu !
Det första är mitt minne, det andra är oärliga människor och det tredje är SNÖN !!
Va och solade igår och tog av mig mitt guldhalsband, glömde det där och kom på det idag..
Men ingen hade lämnat in det .. SÅKLART. När jag åkte ner för att kolla efter det hittar
jag en plånbok på golvet och vad gör jag ? Jo lämnar in den !! Borde vara en jävla självklarhet.
Kul för personen som får tillbaka sin plånbok, men inte fan får jag tillbaka mitt halsband !!
Snön !! alla er som älskar snön kan ju ta och hoppa från en bro, allvarligt, tala om för
mig vad som är så fantastiskt med snön ? Vad är positivt med snön ?
Man kan inte ta sig fram, man fastnar, skrapa rutor, trafik olyckor, person skador,
kallt and so on .. så ... ge mig en postitiv sak, nu tack jag väntar !
Sen har jag en fin bula på ögonbrynet efter att tyckt att det va en jätte bra ide att dunka
upp huvudet i en hylla !! Denna dag är en dag jag vill glömma, gärna nyss !

Inom ett dygn har jag lyckats med att vurpa på arslet 2 ggr, dragit på mig
en fin bula, fastnat med bilen, tappat bort mitt halsband jag fick av hjärtat i
julklapp, Varit tvärförkyld och undrat vad jag gjort för ont här i livet (?)


Tack för mig, Hej !


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha oj jävlar! xD Men ja jag vet hur sådanna dagar känns! Först händer en sak, sen en värre, och helst massa små-jobbiga saker på det. HELST!^^ kram!!

2011-02-12 @ 13:07:49
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0