No picture !

Visst.. Visst är det Nice med extra utgifter när man som minst klarar av dom ??!!
Denna månad som är den månaden innan bröllopet när allt ska flätas ihop och betalas
har vi extra utgifter på Hummm .. låt mig se, jo just ja ca: 8000 kr !! Nej jag skämtade
inte, några fortkörningsböter blandat med lite extra på bo lån, bla bla .. Hahaha jag vill
bara krypa ihop i fosterställning och gråta !!

Snart dags att packa iordning sig själv och åka iväg och jobba lite till.
Blev inte direkt klokare efter läkarbesöket idag.. Men nu vet jag vart jag ska vända
mig och vad som ska göras. Vart en snabb lunch med min pingla Lindah, som fick bli
en hålla handen sällskap till fröken doktorn :*

Fortsatt stressig onsdag ! ^^ Puss


Kommentarer
Postat av: annso

Va tråkigt :( Men NÅGRA fortkörningsböter??! hmm, hur snabbt kör du människa? haha

2011-02-09 @ 16:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0