Uppdatering

Har varit jätte dålig på att uppdatera mig så här kommer en liten snabb genomgång.



Utgång med tjejorna i fredags, helt f**ing awsome ! ^^ det kan aldrig bli annat än stört
skön kväll med er, KÄRLEK ! Det blev tyvärr många kort på golv, bord osv men sånt får
man räkna med! ;)



Hela bunten vart ju något väl glada, Lindah banga vid 10 tiden hmm haha !! Tess fick fint
gå ut efter någon dispyt, men angie and I where going strong. Fast tillslut fick jag övertala
lite fint att min mage behövde lite krubb och att mina fötter höll på att domna bort.

Underbar kväll helt enkelt !

Hade min lilla gucci från lörd-sön, underbara lilla voffsing !


Resten av helgen var ganska grå, men igår kom barnen igen och då är det bara att
lägga in en högre växel, jäkla gullungar ! Jobb idag, några extra timmar fick det bli också,
Perfa ! Nu är mannen min på sin första fotbollsträning på ett tag, vilken underbart pushande
fru jag är ;)

Nej nu ligger barnen i sängen och själv ska man sätta sig på altanen och kiss some ass
i angry birds ! hahaha klockrent spel.

Tjing !


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 03:21:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0