bojkott !




Nu har mannen lämnat mig hemma igen för att åka och jobba, jobb är väl lite överskattat ?
Jaja i morgon är det helg iaf, längtar ! Förresten .. Ni har varit lite dåliga på att svara på gårdagens
inlägg om vilka som läser, dom som svarade (ca: 8 pers) vet jag redan, vilka är resterande
70 ? Nu får ni ta och hojta till lite tycker jag ! ;)

Nu ska jag försöka tvinga i mig den sista halvan av min subway och sen vänta in att klockan
slår 15.15 så man kan röra sig mot fritids och hämta lilla Majsan och åka till dansen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

ååååh,vad gott med subway!!! Kanske ta en fika där imorgon?

Postat av: Jenny

Jag läser din blogg =)Gillar din stil

2011-11-10 @ 16:31:53
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0