Damn design

Åh så där irriterad att det kryper i kroppen och näven knyts ! Suttit med denna förbannade
blogg i snart 4 timmar ! Och jag kan inte bara gå ifrån och lämna, nej nej sitter och irriterar
mig istället. Är absolut inte nöjd, men känner att jag kan inte sitta här hela natten !! Usch
egentligen oväsentliga saker men ändå så att det kryper under skinnet, jag vet LÖJLIGT !
Damn you blogg design, you piss me off !!


VS


Fast det är alla kanter och marginaler som rerat gallfeber på mig de senaste
timmarna, menyer som hoppar upp o ner, text som försvinner, färger som inte stämmer.
Jag ska hålla mig till skrivandet OCH INTE designandet !! Jag har verkligen slösat bort en hel kväll ? Nu kommer det dåliga samvetet också, blää lägger ner detta !


HAHAHAHA jag vet hur löjligt detta låter XD


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyggt!! Vilket program använder du dig av?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0