Får det lov att vara en gräshoppa kanske ?

Jag är bara för "duktig", nu är menyn längst ner på sidan och jag får INTE upp den hur
jag än gör. Tröttsamt or what. Hjälp tack jag e totally trött på detta.


Anywho ..


Efter jobbet blev det Maxi för att handla lite smått.
Hittade något intressant men samtidigt väldigt äckligt, tur att smaken är som baken men
snälla vem köper detta och verkligen äter det ?





Får det kanske lov att vara lite gräshoppor i bacon & cheese smak ?
Eller kanske i sourcream & onion ?
Eller varför inte en klubba med en skorpion i till lördagsgodis ?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är inte lätt det där med att fixa designen på bloggen. Du ska nog se att det blir bra till slut :D



okej, köper man det eller kan man ladda ner photoshop som du använder?

Postat av: Lina

Åh, måste nog till maxi på en gång. bra med ett proteinrikt "godis" ;) Fy vad nazty.... tror inte att jag skulle prova käka det där.



Din meny syns iaf på den sidan man är på när man ska skriva kommentarer. Jag hatar verkligen när man lyckas tappa bort saker så där :)

2011-11-08 @ 15:14:15
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0