The bucket list



Är det någon som sätt filmen ? Den handlar om två män som ligger inne på sjukhus och har
en sak gemensamt, dom är döende. Dessa två spelas av Morgan Freeman och Jack Nicholson.
Filmen går ut på en lista, vid namn the bucket list som en utav dom skrivit och presenterar
för den andre, denna lista är alla saker han skulle vilja göra innan han dör. Det hela slutar
med att dessa två drar från sjukhuset trots att detta kan förkorta deras livstid. Men dom ger
sig ut för att bocka av en sak i taget. Det är en super mysig film som jag starkt rekomenderar.

Nu till varför jag klottrade ihop inlägget, har ni en lista på alla saker ni skulle vilja hinna med
innan eran tid är slut ? Lite häftig grej att tänka på !
Jag vet några saker jag vet att jag skulle vilja göra, kanske ta och skriva mig en lista ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0